Munkáltatói márkaépítés

Integrált kommunikáció
Adatvezérelt employer branding

Mi az a munkáltatói márkaépítés, avagy az employer branding?

A munkáltatói márkaépítés lényege, hogy tudatosan irányítsd azt a képet és hírnevet, amelyet vállalatod munkáltatóként alakít ki magáról mind befelé, mind pedig a külvilág felé. Ez az összetett kép sok különböző elemből áll össze, többek közt olyanokból, mint a vállalati kultúra, az általa képviselt értékek, a munkakörnyezet, a juttatások és összességében az általános munkavállalói élmény.

Miért fontos az EMPLOYER BRANDING, azaz
A MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉS?

Fun facts

És íme néhány érdekes adat a munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatban!

Adatvezérelt munkáltatói márkaépítés, azaz data driven employer branding – a mi erősségünk!

Az Adatvezérelt Munkáltatói Márkaépítés a Follow The Yellow által kidolgozott stratégiai módszertan, melyek lényege, hogy pontosan megmutatja, miként látják potenciális munkavállalóid céged munkáltatói márkáját. Segítségével visszamenőleg is felkutatható egy-egy munkáltatói márkához kapcsolódó munkavállalói megítélés.

Módszertanunk nemcsak azonosítja a munkavállalói attitűdöt és kategorizálja azt, annak jellegét, stílusát figyelembe véve, de arra is képes, hogy megmutassa, miként vélekednek az adott munkáltatói márkáról, vagy akár konkrétan a cégről a leendő és a potenciális munkavállalók. Az egyes vélemények, online bejegyzések, posztok elemzésével hiteles képet kaphatunk a jelenlegi és potenciális munkavállalók által látott, érzékelt munkáltatói márka jelenlétéről.

Mit nyújt NEKED az általunk alkalmazott különleges, Adatvezérelt MUNKÁLTATÓ MÁRKAÉPÍTÉS Módszer?

Több különböző felmérést készítünk, az adatokat AI eszközök segítségével elemezzük, majd a kapott eredmények alapján megalkotjuk a FTY Employer Branding Map-et, amelyből kiindulva teljesen egyedi, személyre szabott STRATÉGIÁT dolgozunk ki vállalatod számára.

 
Ez szervezetfejlesztési, startégiai és kommunikációs javaslatokat is magában foglal, többek közt az alábbiakat:

Indulj el velünk

Keresed az utad a célközönségedhez?
Kérj tanácsot