Döntőbe jutottunk a SABRE Awardson a Tesco számára készített employer branding kampányunkkal

2024. 03. 08.
A Follow The Yellow Communications és a FERLING együttműködésében megvalósult kampányunk, amit a Tesco számára készítettünk Employer Branding kategóriában a közép-kelet-európai (CEE) régióból egyedüliként került a SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére.

Nagy büszkeség számunkra, hogy Employer branding kategóriában az egész CEE régióból kizárólag a mi kampányunk került a neves SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére, ráadásul rögtön két kategóriában. A Tesco számára készült kampány a régió munkáltatói márkaépítési projektjeinek tekintetében kiemelkedőnek bizonyult.

Az összesen három országban és négy nyelven futó munkáltatói márkaépítési kampánnyal kettő, a CEE market és az Employer Branding kategóriákban neveztünk, és a több mint 2000 nevező között, az erős mezőny ellenére mindkettőben megszereztük a finalista pozíciót.

Nagy várakozással és izgalommal tekintünk a 2024 áprilisi londoni eredményhirdetés elé.

Sajtóközleményünket megjelentették:

HRPOWER

onBRANDS

Magyar Marketing Szövetség

MMOnline

Érdekelhetnek még...

Állandóan toboroznia kell? Okok és megoldások – (Piac&Profit)

2024. 03. 05.
A modern vállalatok számára a munkaerő megtalálása és megtartása nem egyszerű feladat. Azok a cégek, amelyek az „employer branding" útjára...

Élet a small talkon túl: mennyire ismered az alkalmazottaid valódi igényeit?

2024. 03. 01.
Mit értünk motiváció alatt? A motiváció megfogalmazásának első szabálya, hogy nincs rá szabály. Lehet anyagi juttatás, mint egy emelés, egy teljesítményalapú...

A mikromenedzselés valódi ára

2024. 02. 16.
Először is tisztázzuk, mit értünk mikromenedzsment alatt. Bizonyára mindenki számára ismerős a jelenség, amikor egy felettese nem tudja kiengedni a kezéből...