Döntőbe jutottunk a SABRE Awardson a Tesco számára készített employer branding kampányunkkal

A Follow The Yellow Communications és a FERLING együttműködésében megvalósult kampányunk, amit a Tesco számára készítettünk Employer Branding kategóriában a közép-kelet-európai (CEE) régióból egyedüliként került a SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére.

SABRE EMEA 2024 Awards shortlistre került a Follow The Yellow Communications és a FERLING employer branding kampánya, amelyet a Tesco számára készítettünk.

Nagy büszkeség számunkra, hogy Employer branding kategóriában az egész CEE régióból kizárólag a mi kampányunk került a neves SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére, ráadásul rögtön két kategóriában. A Tesco számára készült kampány a régió munkáltatói márkaépítési projektjeinek tekintetében kiemelkedőnek bizonyult.

Az összesen három országban és négy nyelven futó munkáltatói márkaépítési kampánnyal kettő, a CEE market és az Employer Branding kategóriákban neveztünk, és a több mint 2000 nevező között, az erős mezőny ellenére mindkettőben megszereztük a finalista pozíciót.

Nagy várakozással és izgalommal tekintünk a 2024 áprilisi londoni eredményhirdetés elé.

Sajtóközleményünket megjelentették:

HRPOWER

onBRANDS

Magyar Marketing Szövetség

MMOnline