Döntőbe jutottunk a SABRE Awardson a Tesco számára készített employer branding kampányunkkal

2024. 03. 08.
A Follow The Yellow Communications és a FERLING együttműködésében megvalósult kampányunk, amit a Tesco számára készítettünk Employer Branding kategóriában a közép-kelet-európai (CEE) régióból egyedüliként került a SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére.

Nagy büszkeség számunkra, hogy Employer branding kategóriában az egész CEE régióból kizárólag a mi kampányunk került a neves SABRE EMEA 2024 Awards shortlistjére, ráadásul rögtön két kategóriában. A Tesco számára készült kampány a régió munkáltatói márkaépítési projektjeinek tekintetében kiemelkedőnek bizonyult.

Az összesen három országban és négy nyelven futó munkáltatói márkaépítési kampánnyal kettő, a CEE market és az Employer Branding kategóriákban neveztünk, és a több mint 2000 nevező között, az erős mezőny ellenére mindkettőben megszereztük a finalista pozíciót.

Nagy várakozással és izgalommal tekintünk a 2024 áprilisi londoni eredményhirdetés elé.

Sajtóközleményünket megjelentették:

HRPOWER

onBRANDS

Magyar Marketing Szövetség

MMOnline

Érdekelhetnek még...

Milyennek látja cégünket a munkavállaló?

2024. 07. 10.
Minden vállalatnak érdeke, hogy vonzó munkáltatói márkát építsen, és könnyebben érje el a potenciális munkavállalókat. Ezzel nem csak rengeteg toborzási...

Hogyan ne sérüljön munkáltatói márkád elbocsátásokkor

2024. 07. 02.
Sokat árthat a vállalat jó hírének, ha az elbocsátott munkavállalók az online térben adnak hangot a csalódottságból vagy felháborodottságból fakadó...

Újabb nemzetközi verseny shortlistjén a Follow The Yellow Communications és a FERLING

2024. 06. 27.
Ismét a legjobbak közé került a nemzetközi mezőnyben a Follow The Yellow Communications és a FERLING közös, a Tescónak készített...