Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai munkáltatói márkaépítési kampányokat állítja reflektorfénybe. Magyarországon a munkaerőhiányból fakadó nehézségek miatt különösen nagy jelentőségre tett szert ez a szegmens a vállalati kommunikáción belül. A cégek számára ugyanis mérhető versenyelőnyt jelent a hatékony toborzás és a minősági munkavállalók hosszú távú megtartása. Ennek köszönhetően egyre nagyobb a fókusz a területen és már nemzetközi szinten is versenyképes kezdeményezésekkel állnak elő a hazai cégek, egyelőre elsősorban a nagyvállalatok.
A Follow The Yellow Communications a FERLING-gel közösen a Tesco közép-európai érdekeltségei részére készített közös kampányával nyerte el a szakmai zsűri megbecsülését. A Tesco cégcsoport szolgáltatóközpontját, szoftverfejlesztő részlegét és magyar, cseh, valamint szlovák áruházait érintő komplex munkáltatói márkaépítési program a kiskereskedelmi szektor legjobb employer branding megoldásai között került shortlistre és nyerte el végül az ezüstérmes helyezést.